Monday 1 September 2014

AURA HOLISTIC OIL ( AHO ) – AROMATHERAPY



Rumusan aromaterapi yang dihasilkan dari campuran ekstrak pati minyak 9 tumbuhan dan bunga terpilih dan diformulasikan untuk menghasilan getaran gelombang energi yang harmoni dan tenang.

Antara kebaikan AURA HOLISTIC OIL ( AHO ):
#Meningkatkan daya imuniti tubuh,
#Membersihan aura dan 7 chakra
#Menjana aura positif
#Meningkatkan kecerdasan minda, emosi dan spiritual
#Memberikan kesegaran tubuh
#Memulihkan semangat
#Meningkatkan daya fokus, daya ingatan
#Merawat penyakit mistik atau gangguan mahkluk halus
#Membuang perasaan negatif
#Meningkatkan keyakinan diri
#Menaikkan
seri wajah, menarik " luck" dan rezeki


Guna dengan yakin dan ikhlas mampu merawat secara holistik ( minda, emosi, spiritual dan jasmani ) Insya allah akan berhasil.

Cara guna ( kegunaan luaran sahaja )

  1. Titiskan 5 titik ke atas tapak tangan yang basah dan gosok arah lawan jam sambil berniat yang positif ( niat apa yang anda mahu ). Selepas itu sedut aromanya selama 10 saat dan kemudian sapukan dibelakang leher, muka dan tangan. ( lakukan setiap pagi dan malam semasa ingin tidur ) Anak – anak yang ingin pergi ke sekolah sangat digalakkan melakukannya supaya segar dan kuat daya tumpuan untuk belajar serta mendengar nasihat ibubapa dan guru.
  2. Mandian aura holistik. Sediakan air sebaldi sederhana untuk air bilasan. Titiskan 7 titik / 9 titik minyak aura holistic ke air yang ada di dalam baldi. Kacau arah lawan jam sambil berniat positif ( sebut dlm hati apa yang anda mahu ). Bagi yang muslim digalakkan membaca surah Al Fatihah dan selawat 7 kali semasa anda mengacau air ini. Biarkan selama 2 minit sementara itu anda mandi biasa dahulu. Selepas itu barulah bilas seluruh tubuh anda dengan air mandian aura hingga habis. Semasa anda menyiram air mandian aura sebaiknya membayangkan perkara – perkara yang anda inginkan tercapai dan berkeadaan fikiran yang positif. Anda akan menjadi seperti apa yang anda fikirkan!
    Mandian aura holistik sangat baik jika dapat diamalkan setiap hari atau sekurang- kurangnya 3 kali seminggu terutama pada hari jumaat dan Isnin ( pada waktu pagi ) dan baik untuk mandian bakal pengantin baru untuk membuang bad energy dan menaikkan seri. Mandian aura holistic juga sangat sesuai untuk seisi keluarga, agar suasana harmoni, ceria dan bertenaga.. Insya allah berhasil…
  3. Kegunaan lain – boleh dicampur dengan dengan minyak urut yang lain ( 5 titik ) untuk menambahkan lagi keberkesanan urutan dan kesegaran tubuh disamping mengharumkan badan. Minyak aura holistic juga boleh dijadikan air semburan ke muka untuk mengatasi rasa mengatuk, letih dan lesu .
  4. Minyak aura holistik dicampurkan 7 titik dengan sedikit air di tapak tangan untuk disapu ke atas kepala, muka, leher dan tangan ketika hendak solat, berzikir, bertafakur / meditasi dan ketika memulakan rawatan.     


BERMINAT UNTUK ORDER????


 AURA HOLISTIC OIL ( AHO ) 10ml : RM 88 ( SM ) RM 93 ( SS )


Jom bersama Legacy Aura Power menjadi Agen Trading kami..
Saya pasti anda berpuas hati...

sms/ whatapps
YANI 0148151584

--->>> like PAGE Cahayaku Online Shop
--->>> FB Siti Haryani Mohd 

No comments:

Post a Comment